czwartek, 28 października 2010

"TWOJA KREW - MOJE ŻYCIE"

Taki oto napis na pasku TVP info mi się wyświetla.
Pani Minister Ewa Kopacz coś mówi od dłuższej chwili. Nie słucham. Taki odruch mam. Dla mnie mówi zbyt natarczywie. A ponadto straciła wiarygodność zapewniając o:
  • przekonaniu ziemi na ponad metr, 
  • obecnością polskich ... przy sekcji zwłok w Moskwie.


Może i fajna akcja by była - ale ta Pani proponując jakoś nie tylko nie zachęca i mnie nie przekonuje.
Raczej odrzuca i budzi czujność, co ona znowu chce zyskać, - krew - wampirzyca? Czy znowu kłamie i po co? A może to zasłona dymna dla nieudolności w innych aspektach?
Hasło podobnie. Słyszałem jak Lech Wałęsa po wyborze na Prezydenta powiedział:
"zdrowie wasze, gardło nasze". 
Też mnie zniesmaczyło.Chociaż się przynajmniej rymowało powiedzmy, że to żart był.

Przykro mi Pani Ewo, beze mnie. Nie oddam krwi - a zapewne do tego akcja zachęca. Nie mogę.

I nie lubię Pani. Jeśli możliwe, proszę, niech się Pani nie pokazuje w TV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz