niedziela, 24 października 2010

PiS jest głupi. PiS jest zły. PiS ma bardzo tępe kły. Kto spotyka w tv PiSa, ten nie może, bo mu zwisa. - Z cyklu znalezione w sieci

Znalezione w sieci::
Dyskusja:  
"Za wydarzenia w Łodzi odpowiada Kaczyński"
PiS jest głupi. PiS jest zły. PiS ma bardzo tępe kły.
Kto spotyka w tv PiSa, ten nie może, bo mu zwisa.
hyrny
 przedwczoraj, 01:42"
http://biznes.onet.pl/static,forum.html?discId=10073153&page=2&AppID=324


PiS jest głupi. PiS jest zły.
PiS ma bardzo tępe kły.
Kto spotyka w tv PiSa,
ten nie może, bo mu zwisa.


 zwisa i powiewa.

Taka sobie rymowanka, 
za to moja koleżanka

która ma na inię Anka
powiedziała mi, że staje 
to tylko we Włoszczowej

Na linii z Warszawy do Krakowa
i to za sprawą PiS-a
niejakiego Gosiewskiego ś.p. zresztą.
I dlatego staje, że to pociąg, oczywiście. 

I komu tu wierzyć;) żartuję - nie pytam, przecież nie Onetowi,
Ance też nie zawsze - ale akurat w tym temacie to Anka jest ekspertem
- a ja też jechałem i wiem, że staje i widziałem 
i nawet czułem jak staje. Bezdyskusyjnie. 
I bez Anki nawet - też, wiedziałem.

PS:
A contrario - a z PO to by się nawet nie rymowało.
Chyba, że zamiast końcówki początek - oj, to pozamiatane. 



Podobno kieł po angielsku i po niemiecku to - Tusk.
Po kaszubsku też coś znaczy? Może ktoś zna kaszubski? 
Po polsku, jak to by było odwrotnie - z kaszebskiego na po polsku?
Podobno inaczej jak po norwesku, tzn. inne znaczenie ma Tusk.
Pobawiliśmy się słowem;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz